Förmiddags-slapp!

Såklart att internetet ska börja krångla bara för att jag kommit igång med bloggningen igen :)

Men nu funkar det - & det var minsann jag själv som fixa`t!

Igår hade vi en heldag hos Malin & töserna ihop med Johanna & Elis.

Sammandragningarna var riktigt, riktigt hemska igår! Kändes som att dem aldrig riktigt släppte. Så hela förmiddagen var jag helt slut!
Idag känns det bättre, men det får bli en mycket lugn & stilla dag. Måste nog inse att jag faktiskt måste lyssna på min kropp, är inte ett dugg sugen på att föda barn nu.

Eddie sover. Han har inte riktigt vart sej själv sen sprutan i onsdags. Kanske dumt av mej att låta dem ta den när han spydde härromdagen utan att vi egentligen visste varför.
Lätt att vara efterklok.

Nu ska jag kolla igen lite avsnitt av Unga Mödrar medans Hugo kollar YouTube-klipp på Gaffeltruckar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0