<3 styleroom.se <3

Kors i taket!

Första eftermiddagen utan napp för Hugo 3 år Eriksson gick ju skitbra!

Mamma lycklig!

----

Jag är inne i en röjarperiod. Vet inte om det kanske är en tidig "boa-period"..? Men skit samma. Jag älskar`t!!
Städar & röjer & slänger & sorterar.

För varje rum man blir klar med känner man sej några kilo lättare & huvude blir lite, lite tommare.
Just nu går mitt huvud på högvarv & jag kan bara tänka förvaring, förvaring, förvaring!
Strax ska det hända grejer i sovrummet. Sovrummet som för övrigt var det enda rummet jag var nöjd med :)
Sängstommen har åkt ut & rummet ser numera ut som ett riktigt ungkarlssovrum.
Men det ska det strax bli ändring på!
Älskar att göra om!

Nu blir det en stund på styleroom.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0