Onsdagsshopping.

Det var riktigt, riktigt skönt att komma hemifrån en stund!
& grabbarna skötte sej exemplariskt! Såklart :)
Hugo var så stolt när han fick köra sin egna vagn. Jag drar mej allltid för att ta med båda barnen till affären, men varje gång jag gör det så går det sviiinbra.
Det som gäller är att ha skrivit en ordentlig inköpslista, så att man slipper tänka när man är i affären.
Bara en äldre dam kom fram & ojade sej över oss. "Två så små, & en till påväg. Ojojoj. Men vad duktiga dem är!"
Johorå!

Efter matshoppingen åkte vi & hälsade på Pappa Anders i verkstan. Anders ville ha lunch & medans jag köpte det & barnen satt kvar i bilen så somnade dem :) Så jag åt ensam lunch ihop med min sambo idag - när 17 hände det senast?! :)
(Ja, barnen satt & sov I bilen, I verkstan. Vi hade FULL KOLL på dem. Alltså inget att brusa upp sej över.)

Nu sover LillMonstret & StorMonstret ligger i pappas säng & kollar bompa. Som sagt - riktigt krya är dem inte.

Nu ska jag strax göra mej lite kvällsmat & krypa upp i soffan. Märks att jag missade middagssovningen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0