Torsdagsfix!

Hej vänner!

Jag har redan hunnit vara iväg & kommit hem igen. Johorå.
Hade tid hos NagelTina kvart i tio för att få fina naglar inför bröllopet på lördag.
Det blev silverglittriga.
Pågrundav Trean så går alla mina naglar av :( Dem spricker & flisar sej & håller på.
Så jag tog lite glittriga så ser man inte så jättetydligt att dem inte är lika långa. Eller ja, inte är långa alls faktiskt.
Men det är väl bara till att vänja sej vid det. Bebis & långa naglar hör väl inte riktigt ihop..

Nu äter jag frukost.
Eddie sover & Hugo har stängt in sej i mitt rum för att mamma är dum som tog av honom blöjan.
Varför, varför, varför får dem ångest över det?
(Ja, han har blöja när han har barnvakt. Vill inte utsätta varesej honom eller barnvakten för jobbigheter.)
Jag ska strax slänga mej i soffan & i eftermiddag blir det nog faktiskt en till sväng in till stan. Har fortfarande lite kvar att fixa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0