Slappa helgen :)

Sicken helg.
Jag är helt slut!! Haha.
Den har gått i 1 & det har vart sååå kul!

I fredags var vi ju som sagt i bröllopslokalen & fixade med bord & stolar, dukning & buffebygge & 1ooo miljoner andra saker som hör bröllop till.
Var hemma strax innan 22 & fullkomligt stupade i säng :)

Lördagen var dagen D.
Upp vid 8, duscha, sminka & få håret fixat utav FinasteLillebrorstjejen Malin.
Rasmus & Malin som skulle passa barnen var här redan vid 9, med färska frallor & gott pålägg. Mmm!!
Malin nr 2 var här vid 1o.
Då for vi iväg till lokalen & fixade det sista med blommorna & bordsdekorationerna.
Hem till Malins superbästa föräldrar som hade fixat lunch till oss. Anders & Malinsambon Pierre ramlade in också & blev snabbt satta i arbete dem också :)
Dem körde blommor, kyrkblad & Brudgumsblomma till kyrkan i 3 omgångar. (Där någonstans tog mina gravidhormoner över fullständigt & jag glömde, glömde & glömde :))
Sen blev det snabbfix med kläder, sminkning & hårlockning!
Men vi var i tid. Johorå.

Vigseln var sååå fin.
Jimmy var snyggast i världen framme vid altaret & stoltare & finare brud får man leta länge efter!
Efter "ja" & "ja-a" blev det middag & party natten lång!
& jag orkade vara med ända till 2!
Trodde jag aldrig!
Det var verkligen en superduperrolig dag & kväll & natt!
Middagen var tokgod (Anders tyckte att det var väldigt kul att det serverades lammkött:)) (för er som inte vet skiljer det 16 år mellan brudparet) & festen var toppen!
Hoppas innerligt att vårat bröllop håller samma klass! :)

På natten åkte vi till Rasmus & Malins lägenhet. Tokdeckade & vaknade lagom till att göra oss iordning för en brunch på Skårs Gård ihop med brudparet & några andra utav gästerna.
Himla bra ide!
Vi åkte hem, slockande en stund på soffan & sen var det dags för 25årskalas hos barnens faster Anna.
Såå ja. En rätt händelserik helg kan man säga.

Nu sover barnen, & jag sitter & väntar på en kebabtallrik & en stor flaska cocacola! 

Imorgon får ni bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0