Hemmadag 2.

Godmorgon!

Jaa, vi fortsätter i våran sjukstugeanda :)
Fast vi mår mycket bättre idag!
Men det blir en hemmadag för oss alla tre. Förhoppningsvis med lite brödbak & tvättstugestädning.

Imån ska jag försöka ta tag i allt som behövs fixas inför Johannas (& Jimmys :))bröllop på lördag! JAAA!!
Anders behöver en vit t-shirt, jag behöver vattenfast mascara!
& lite annat smått&gott.

Idag går jag in i vecka 33. SJU veckor kvar! Det närmar sej :)
Är så sjuuukt nyfiken på vad det är för en liten tokig knodd där inne!


Nu är det strax middagssovning för LillMonstret & jag ska göra mej en smoothie & inta soffläge.
Helt galet hur mycket man kan sova!
Visst, nu är det mycket vakentid på nätterna här.
Jag är ju uppe & kissar minst tre gånger varje natt, & nu när Hugo är förkyld kommer han in till oss.
& GNISSLAR TÄNDER!! Jävlar vad han gnisslar!
Man blir TOKIG!!
Inatt vaknade till&med Anders av det. Han vaknar ALDRIG av NÅGOT annars!
Hursomhelst Jag sover till runt 8 på morgonen, sover middag när LillMonstret sover, vanligtvis mellan 11 & 13. ÄNDÅ kan jag lägga mej & somna kl 21.
Någon som tar energi?! :)

Finaste LillMonstret <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0