Hallå där!

Här lyser jag visst med min frånvaro.
Men en liten uppdatering är ni väl ändå värda!

Idag är det lördag.
Jag dealade till mej en sovmorgon igår så jag har vart vaken i ungefär 4o minuter. Har hunnit trycka i mej 2 falukorvsmackor, en yoghurt & en kopp the. & en bit kladdkaka.
Samt en värktablett, en halstablett, en järntablett & en bihåletablett.
Herrejävlar vad jag äter nuförtiden.
Jag har vart förkyld i cirka 3 veckor. Har blivit utskälld av min barnmorska som hävdar att jag är överansträngd. Har tappat synet, talet & fått domningar i vänstersidekroppen x antal gånger.
Ett tag där sa jag upp bekantskapen med världen, men nu börjar jag känna att jag nog är redo för att möta den igen.
Är i vecka 32 nu. 8 veckor kvar till beräknad födelse den 15. Fast jag hävdar fortfarande att den kommer den 7.
Namndiskutioner (lär mej aldrig att stava till det!) pågår! Hugo hävdar bestämt att det är en Charlie.

Anders är iväg & mekar bil. Kanske inte helt otippat.
Han jobbar jämt. Jämt, jämt, jämt.
Det kan vara jävligt strävigt ibland, samtidigt som det är jävligt skönt att det går bra för dem & att dem har att göra.
Tänk vilken ångest om det vart tvärtom.

Nu ska jag ta en röj här, sen blir det till att pälsa på StorMonster & LillMonster & traska ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0