Förvärkar & fredagsmackor!

Igårförmiddags var det strömavbrott här.
Planerat men jävligt bortglömt.
Så när vi hade lämnat Hugo på dagis åkte vi & våldgästade Familjen Lundin.
Johanna, Jimmy & Elis alltså.
MysPys!

Eftermiddagen var lugn. Därför blev jag jävligt förvånad när det kom massa förvärkar på kvällen.
Korta, oregelbunda men AJ så onda.
Men jag somnade tillslut & natten var lugn.
Nu känner jag dock att det börjar spänna igen..

Idag har Johanna, Elias & Hilda vart här!
Full rulle skulle man kunna säga. 
Jättekul!
Hugo & Elias leker jättebra ihop. Skoj!

Nu har vi haft lite fredag här med varma mackor & nån jävligt förutsägbar komedi.
Nu ska jag gå igenom en påse med bebiskläder & rota fram lite choklad.

Hittar ni på idag?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0