Barnmorskebesök & Ikea!

Jag hade tänkt blogga igår. Det hade jag.
Men HUGO tog datorn & VÄGRADE lämna tillbaks den!!
Man kan ju undra vem som bestämmer här egentligen..

Igår storhandlade jag & Eddisen på förmiddagen. Är så trött på att handla för tillfället, så jag föredrar att tokhandla istället för veckohandla. På eftermiddagen var mamma här. Så skönt med lite avslastning.

Idag var vi hos Barnmorskan Mia! Mätte magen, lyssnade på lilla hjärtat & konstaterade att den hade lagt sej rätt. Häääärligt!
6 veckor kvar :)

På eftermiddagen åkte vi med Linda & töserna till Ikea.
Fick köpt så jag kan fixa nya gardiner till vårt sovrum. Jaaa!
& lite nya förvaringslådor - kan man någonsin ha för mycket utav det?

Barnen sover & jag slappar i soffan. Blev ingen middagssovning idag, så jag somnar nog snart :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Äntligen kan jag läsa din blogg, från min mobil! Min dator låser sig när jag öppnar din blogg!?

Kul att kika in här och läsa om alla barn och giftermål! Ska du och din karl gifta er också? Kul!

Linda

2012-05-19 @ 11:17:24
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0