Eddiefeber & Currymat!



Idag har vi en sjuk Eddiefis här hemma.
Jag undrade just hur det kom sej att han sov hela natten. Första gången i hans 1åriga liv.
Han har feber & näsan rinner konstant.
Men han kör som vanligt på i 36o & sen stupar han i säng. Sover några timmar & sen på`t igen.
Lugn & ro vet inte den ungen vad det betyder.

Idag skulle vi egentligen vart & hälsat på Malin, Hilma & Ida i Varberg.
Men vi får nöja oss med en hemmamysadag idag.

Ikväll kommer mamma & har fredagsmys med barnen.
Jag & sambo ska till stora staden & äta indiskt ihop med min morbror Mathias & hans tjej Emy.
Jag var, på riktigt, tvungen att googla indiskt mat.
Curry.
Jag kan ju inte säga att jag är överdrivet förtjust i curry, men jag tror att det kommer att bli helbra ändå!
Jag tänker väl mest på den försvenska curryn som finns i varenda svensk kryddhylla.

Vad ska ni hitta på idag, kära läsare?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0