Frukt & Bullar!



Vi är helt värdelösa på att äta frukt här hemma. Vilket är helt idiotiskt eftersom Hugo älskar frukt! Melon & vindruvor är storfavoriterna.
Så idag åkte frukten fram på ett fat & placerades på köksbordet.
Det måste väl vara ett steg i rätt riktigt? Visst måste man käka mer frukt om den nu står lättillgänglig & synlig hela tiden?

Herremingud. Idag skiner solen! Lustig känsla.
Skönt det hade vart med lite sol & utevistelse till helgen.
Jag tillhör i&försej den där lilla, lilla skaran som inte har direkt ont av regn. 
Visst, jag älskar väl inte att hela augusti regnade bort, men det är inget jag går & deppar över. Vara inne & mysa är inte helt fel det heller. Gäller ju bara att göra det bästa av situationen. 
& regn & rusk & lite åskmuller är ju faktiskt det bästa av mysväder.  

Hugo är på dagis, som vanligt på torsdagar. Han hinner inte ens vinka till mej när jag lämnar honom längre. Förr var det alltid puss&kram & hejdåmammahejdåeddie. Idag fick jag en puss, på handen, i förbifarten!
Sen var han långt borta.
Men det är underbart att veta att han älskar stället!

Idag får vi lite fikabesök utav Sara & hennes grabb Gustav.
Vi ska bjuda på bullar som Hugo bakade igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0