Jävla skitsöndag.

Jamen dem här jävla söndagarna.

Är inte dem bara jävligt överskattade?

Jag hatar söndagar.

& jag jobbar inte ens.

Eddie hatar också söndagar.

Han har vart en jävla gnällfis idag & vart sjukt sur.

Enda gången han fick för sej att le var när Hugo badade & han fick sitta bredvid & skvätta vatten.
Men när det var som roligast halkade han sittandes & slog örat i schampo-pumpen & det kan ni ju räkna ut själva att det inte var särskilt roligt.

Efter den incidenten surade han om möjligt ännu mer.

Anders har inte heller lett överdrivet mycket idag.

Det hade inte jag heller gjort om jag haft mej som sambo idag.
Misstänker att han kommer ha en aning träningsvärk imån.
I tunga & käke & mun.
För jävlar vad jag har sett att han bitit ihop idag.
Mest av allt hade han nog velat slänga ut mej genom fönstret.
Oöppnat. Självklart.
Alternativt ta hojen & åka hundra mil härifrån & aldrig mer komma tillbaka.
Tror till&med han har övervägt att ta hojen & köra ihjäl sej själv.


"Men han har ju valt det själv" som jag säger & jävlar vad han måste älska sej själv varje gång jag vräker ur mej det.

Skönt med måndag imån.

Tänker vi nog allihopa här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0