Hur kunde det hända?

Jag är en hemsk mamma.

Eddisen fyller 1 år idag.

Finaste, gladaste, rödhårigaste Eddie.

& vad har jag gjort?

Bokat tid för 1årskontroll & vaccinspruta till just denna dag.

Jag skäms.

Borde inte få kalla mej själv för mamma.

Funderar på att anmäla mej själv till Soc.

Skamvrån borde återinföras.

Jag mår dåligt när jag tänker på framtiden.
På kommande tonårskriser med fylla, hasch & slagsmål.
Kom ihåg dethär då! 
Det är inte Eddies fel!
Det är mitt! Jag var en dålig mamma på hans 1årsdag.
Vilken, VILKEN, unge skulle inte få men utav det?!
  

När andra barn får presenter & tårtor & sång, får Eddie sprutor rätt in i gullelåren. Jag dör.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men du... jag har gjort precis samma sak..... fy vad jag kände mej hemsk igår. Stina skrek helt hysteriskt när hon fick sina sprutor.... snacka om elak mamma :(

Men nu är det gjort och hoppas att hon inte kommer ihåg allt för mycket!! Hur mycket vägde Eddisen då? Stina vägde 8 kg och var 72 lång. Ingen stor tjej men hon följer sin kurva och mår bra.

Kram från en hemsk mamma till en annan :)

2011-09-08 @ 08:28:51
Postat av: Fia - bloggägarn.

Jaa, FY vad hemska vi är! :(

Eddie skrek ungeför 1 sekund, sen såg han en boll han promt skulle ha :)

Eddie vägde 9kg & 78 lång.. Liten kille där också. Men han följer också kurvan & mår ju finfint! Misstänkte att han inte gått upp så mycket då han börjat gå, & går heeela dagarna. Klart det försvinner några gram då :)

2011-09-08 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0