Kortpyssel & Självmordsbenägen!

Tänkte hela dagen igår "Om barnen somnar tidigt ikväll ska jag sätta mej med kort & fotoalbum & pyssla".
& klart som korvspa att barnen somna tidigt - dem är väl väluppfostrade!

Men var fasen hade jag lagt korten?!
Letade igenom heeeela huset.
& helt plötligt är 120 kvadrat jävligt stort. (& jag lovar mej själv & hela världen att aldrig bygga ut!)
Ingenstans. INGENSTANS!
Gav upp.
Skickade ett mess till Anders att jag behövde en McFeast&co. NU.
Rättare sagt, han skulle bara våååga komma hem utan!

Slänger mej i soffan, fäller en tår & så slår det mej! Byrån i Eddies rum!
Eddie vaknar när han hör en nål falla, man smyger alltid förbi hans dörr, & man skulle aldrig i livet glänta på dörren för att kolla till honom.
Det vore självmord, eller iallafall jävligt korkat.

& nu var jag tvungen att GÅ IN!

Men som den smidiga ballerina jag är, trippade in på mina fjäderlätta fötter, & hittade korten.

Kl halv tio. Japp.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fia!



Skulle du vilja berätta vilka bloggar du läser?

Är i behov av att hitta något nytt :)

2011-10-05 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0