Halleluja & Frukostdags!

Kors i taket, dra mej baklänges, HALLELUJA!

Inatt har mina ungar SOVIT!
(Bortsett från EN gång då Eddie fick en flaska välling kl 1. Men det känns nästan som En gång är ingen gång. Lite som Rosenström säger. Jag är iallafall beredd på att hålla med honom.)

& så var det ju den här jävla skitmåndagen.
The utan socker kan ju fanemej kvitta.
Måtte vi fått köpt en ny kaffebryggare snart!
(& nej. Eftersom man är ihop med en jävla tekniknörd så funkar det visst inte att bara springa in på närmsta supermarket, roffa åt sej en plastblå bryggare av märket Urban för 199:-. Utan nejnej. Det ska letas & grubblas & funderar & kikas. Den ska vara av känt märkte, tydligen brygga direkt i termosen & helst ska den vara svart. (Ja, där är jag beredd på att hålla med honom!))
Så jag dricker mitt the & kommer garanterat göra det nästa gång jag ska ha en jävla skitmåndag också.

Vi äter frukost.
Hugo doppar sin korvsmörgås i yoghurten, samtidigt som han hoppar upp&ner på stolen & skriker "Hilma, Hilma, Hilma!" Han ska leka med Hilma idag & hade helst av allt redan velat sitta i bilen nu.
 Eddie har slängt sin korvbit på golvet & slickar nu av smöret från mackan.
Jag dricker the. Utan socker.

Godmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0