Fredagsmys!

Igår hade jag en Sambo som drog ut en visdomstand & kom hem med ontikroppen & svullet ansikte.
Idag har jag haft en Sambo som legat under filt i soffan, knaprat Kåvepenin & ojat sej.
Lilla PlutteSnutteBubben då.
Nu fick han iallafall lite ny energi & for till staden för att att hyra film & köpa cola till tacosen.
Vet ärligt talat inte om man får äta tacos utan cola. Får man?

Resten av kvällen tänkte vi tillbringa i soffan.
Jag beställde chips & Irene Huss nya.

(URSÄKTA bloggdesignen. Jag fick för mej att fixa ny design när Eddisen somnat middag. Men vad fan. 1 timme räcker ju inte. 1 dygn kanske. Så jag tog bort hela skiten. Headern alltså. Värdelös är jag. Någon som vill hjälpa mej, tro?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0