Min helg!

Godmorgon Söndag!

I fredags var vi hos Johanna & Jimmy & ElisBus.
Vi gick husesyn i nya huset & åt jättegott! Jimmy grilladr hjort & rostade rotfrukter närmare bestämt & Johanna hade gjort en jättesmarrig dajmtårta.
Jag tror inte vi var hemma förräns 2 :)

Igår hade vi en slappförmiddag. Jag satt mest & följde nyheterna & ägnade Norges alla drabbade familjer mina tankar.
Vid 15 åkte jag ut till Tjolöholm & jobbade bröllop.
Det var ett väldigt litet & fint & mysigt bröllop.
Vi var klara redan vid 23(!!). Brudparet var jättenöjda & vi också :)

Idag är det söndag & regnet öser ner.
Vid 15 kommer Rasmus & Malin & ska passa barnen.
Jag & Anders ska in till Stora Staden, äta på någon restaurang & sen kolla Roxette ihop med Linda & David.
Ska bli himskens trevligt - synd bara attt vi inte har vädergudarna på våran sida..

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0