Familjen Strump-Match!

Det är ju vi det!
En knasig upptäckt jag gjorde häromdagen när jag skulle ta på grabbarna skorna :)



Den regniga torsdagskvällen som var igår spenderade vi hos much goda vänner i Varberg.
Vi beställde pizza, dukade i deras underbara uterum & tände ljus.
Jag tyckte det infann sej en julkänsla - men Malin tyckte att det räckte med höst-känsla.
När jag blir stor ska jag också ha en uterum klätt i vit träpanel!

Igår förmiddags lämnade jag Hugo hos hans mormor. Han har sovit där inatt & vi ska inte hämta honom förrän ikväll. 
När jag ringde honom för en stund sen så hade han inte tid att prata - han plockade ju blommor ju!
Sååå stoooor! 

Nu ska jag tvätta klart sofföverdragen & sen in en sväng till Kungsbacka. Anders är pappa-ledig idag (det vill säga sitter i soffan & spelar tv-spel :)).
Ikväll ska vi hem till Johanna & Jimmy. Grilla & titta på deras nya fina hus. Kul!!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh vad mysigt, hälsa dem <3

2011-07-22 @ 18:29:17
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0