Dag 31.

Jahaja. Nu fattar jag varför jag vart sur, gnällig, arg, irriterad, förbannad och på jävligt dåligt humör dem senaste dagarna. (Eller rättare sagt surare, gnälligare, ännu mer irriterad, ännu mer förbannad och på, om möjligt, ännu sämre humör!) Den där jävla Tant Röd stod ju för bövelen vid dörren. Tänk att man kan förtränga henne. Jaja, jag har ju sluppit henne i över ett år och det får man väl vara tacksam för.
Så nu kan det ju bli fler knoddar :)

Idag har vi haft kalas här - som skrivet. Igen. Korv med bröd och äpplekakan som blev över från igår :) Korv med bröd är bannemej underskattat. Korv med bröd med räksallad är sviiingott! Varför äter man inte det oftare?

Nu ska jag röja upp här, ta några panodil, leta upp varmaste pyjamasen och dra täcket låååångt upp över öronen.
Imorgon är Anders pappaledig och jag ska göra Gekås - utan barn! Kommer ta låååång tid! 

Nattnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0