Dag 29.

Japp. Vad säger man om föregående inlägg? Jag började och någon annan avslutade. Känner att namn är överflödiga! :)

Som sagt. Tvåårskalas och jag är heeelt slut. Kommer decka så fort mina små änglar slått igen sina blå - vilka jag hoppas blir snart!
Tidigare idag fick jag gjort en räsershopping på Kungsmässan. Massa barnklädesshopping blev det! Fick passa på när jag var helt alone. Hugo fick nya jeans och ny skjorta - dagen till ära. Så fräck han blev! Och Eddie fick lite kläder! Snart fem månader gammal fick han sina första egna kläder :) Bortsett från det han fått i födelsepresenter då. Jag har inte köpt något nytt till honom tidigare iallafall. Andra barnet är.. andra barnet :)
Men idag fick han en herrans massa! Tre bodysar (varav två var försmå - herrejösses vad pajken växer!), ett par byxor, en sleapover, två munktröjor och två pyjamasar. Så han borde bannemej vara nöjd! Och Hugo fick som sagt nya kalaskläder, en munktröja och en t-shirt. Och jag! Jag fick två nya skjort-tunikor och Anders fick en munktröja. Och alltihopa inhandlades inom loppet av 45 minuter.
Är inte det effektiv shopping så säg?!

Bild på kalaskillen och hans pappas morfar Lars.


Bild på kalaskillens mamma och lillebror.


Det var nog det sista ni hör ifrån mej idag. Nu blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0