Dag 19.

Dagarna går verkligen i ett.
Igår var det lämning dagis, handla mat, hem med mat, hämta dagis. Hem. Iväg till barnmorskan (nej! inga fler knoddar på g!), handla trehjuling till en snart tvååring. Laga middag, äta middag. Få ett ryck och börja damma alla rum i hela huset. Gå och lägga sej på tok för sent för att nån timme senare vakna av en Eddie som inte kan sova. Och när det känns som att man precis har somnat - då ringer klockan. Upp igen!

Idag har det vart dagis. Sen fick vi besök av Michaela och hennes guldklimp Alexander. Jag och Michaela träffades på Bb, våra små pojkar är födde samma dag. Alexander var en riktig gooding. Massa, massa långt hår och "några" centimeter längre än Eddie :)

Nu ska jag och mina smågrabbar bara gå hemma och mysa resten av dagen. Hugo börjar redan bli trött så jag misstänker att han kommer behöva roas en del :) Sen hoppas vi att han somnar tiidigt! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Hugges födelsedag, hurra, hurra, HURRA!



Vilken anledning du har till att uppdatera bloggen, Fialus!

2011-01-25 @ 13:33:37
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0