Dagens kap.

För att tag sen fick en kompis en tröja till sin dotter utav en annan kompis. Eller vad fan!
Jannike fick en tröja till sin dotter Alicia utav Maria!
Den var grå med luva och tryck på ryggen. Ni som känner mej vet att jag äääälskar tröjor med tryck på ryggen.
En sån var jag bara tvungen att ha till Hugo!
Men på KappAhl var dem slut, och skulle inte få in dem igen. Min vanliga tur.
Dagarna och veckorna och månaderna gick. Men jag kunde bannemej inte släppa denna tröja. Så kom jag på! Tradera!
Japp! Efter några veckors väntande så dök den upp! Och idag låg den den i lådan. Helt ny, lappar kvar, 1oo spänn billigare än i affären och såklart aldrig använd. Visst är den fräck!

Hugo är expert på att posa! Och som ni ser är det Eddie som stökat ner - han är bästpå det!








Kommentarer
Postat av: Maria

Den mumintröjan är himla fin! :)

2011-01-28 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0