Dag 3o.

Sicket underbart väder vi har idag! Vårkänslor i hela kroppen ju! Hade inte hela altanen vart full med snö hade jag nästan dragit fram trädgårdsmöbler och (vår beiga ursnygga weber) grill! :)
Dethär kommer att bli en bra vår. Hur den än blir, så kommer den att bli bra. Det känner jag. I hela kroppen.
 
Ingen är lyckligare än Hugo som är med sin pappa ute och mekar bil.

Ikväll är det Me&I-party för hela slanten. Då kommer 14 snygga och köpglada tjejor hit och spanar in den efterlängtade vårkollektionen! Ska bli jättekul!
Innan dess ska jag hunnit städa och bakat äpplepaj.

Nu - en kopp kaffe med sambon i trappen på altanen i vårsolen :)


(Och en annan sak jag tänkt på idag. Saker blir inte konstiga utan anledning. Konstigt blir det för att man gör det konstigt. Gör man det inte konstigt så uppfattar folk det inte konstigt och andra ser det inte konstigt heller. Man ser det man ser och man tror det man tror. Men konstigt gör man det nog bara själv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0