Dag 28.

Ha.
Känner redan nu att jag måste ändra på förra inlägget. Jag skulle kunna ta bort det. En aning bitter kanske. Tilläggas bör, och dethär är helt sorgligt.
Jag köper inte barnkläder för någon annans skull. Det är faktiskt så. Barnkläder har för mej blivit ett intresse. Och det mina vänner - det är sorgligt. Vad hände där liksom? Har jag inget vettigare för mej än att spana barnkläder, köpa barnkläder, vänta på vårkollektion, vänta på höstkollektion. Vänta på rea. Mixa, matcha. Ne, uppenbarligen inte.
Men resten - det står jag för. Vi lever det tråkigaste Svenssonlivet någonsin och jag hatar det! 

Men vet ni? Om en månad släpps Nova Stars vårkollektion!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du e knäpp - men jag gillar dig ändå :)

Gör nått revultionerande (stavas de så) byt ut tacos mot köttbullar ;)

Nä faktum e att jag fattar precis, va fan hände med våra liv Fia?

2011-01-28 @ 16:11:55
URL: http://familjenmalin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och jag tycker det låter underbart! Men jag kanske kommer känna likadant om nåt år? Kan tänka mig att det kommer sen när vi är klara med huset och "bara ska leva" i en rullande vardag. Vad kul att du börjat skriva så ofta! Tog en stund att komma ikapp =) Kram!

2011-02-08 @ 18:26:38
URL: http://johannasbabbel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0