Dag 26.

Idag hade jag tänkt att jag och Eddie skulle göra en heldag i Kungsbacka. Veckohandla mat och kolla in varenda affär på Kungsmässan. Men huvudvärken gör sej påmind igen. Vad kattsingen?!
Jag har sovit oroligt inatt och vaknat flera gånger av att huvudet dunkat. I morses kändes det bättre, men nu tycks den vara pågång igen. Jävla skit.

Så det blir en hemmadag för oss. Om det inte gör allt för ont, så ska jag försöka få städat lite och gått igenom Hugos gamla kläder - igen! Eddie växer jävlarimej! Och så får vi göra Kungsbacka imorgon istället.

Nu ska jag göra mej en riktigt brakfrukost! Ja, med dem få sakerna vi har hemma. Skulle ju inte handlat för inte idag :)
Jag fullkomligt hatar när kylskåpet ekar tomt. Usch, usch, usch.


---
Uppdetarat.
Nja, nån vidare brakfrukost kanske jag inte skulle kallat det. 2 riskakor och en kopp the utan mjölk. Det som inte dödar - det härdar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0