Dag 25.

Idag fyller våran Stora Fina Prins 2 år och jag känner mej som världens sämsta mamma.
Igår skulle jag vart och köpt presenter till honom. Igår fick jag ett sånt jävla migränanfall och låg i sängen och grät tills Anders kom hem och tryckte i mej massa tabletter och tog hand om barnen. Då somnade jag och sov i fyra timmar.
Jag känner fortfarande av det idag och orkar inte ge mej iväg. (Dessutom skulle jag aldrig få för mej att sätta mej i bilen med barn om jag inte känner mej helt 1oo i huvudet!!)
Vilket har resulterat i att Hugo inte fått en enda present idag. Så. Jävla. Hemskt.
Men på lördag är det kalas - han får bli firad riktigt, riktigt rejält då!
(Som tvååring har man väl inte riktigt helt 1oo koll på vilken dag som är födelsedag va?! Jag tror att han överlever :))


Gör något galet och bjuder på dessa bilder! :) 2 års sen och jag kommer ihåg smärtan som igår :)







Den som hotade att ta min mask fick stryk!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Så behöver du abslout INTE känna Fia! Du är en super mammi! Hoppas den dumma migränen försvinner Blä! Stor kram (fin ny design förästen)

2011-01-25 @ 19:16:24
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Postat av: jannike

Grattis till Hu(r)go som helst:) Jag glömmer köpa julklappar till mitt ena barn och du missar presenter;) Du har en bra anledning och jag är bara snurrig:)

Kram!!

2011-01-25 @ 21:05:06
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0