Dag 15.

I tisdags började Hugo på dagis. Det har länge vart en dag jag har haft mycket ångest och magknip över.
Men dagen kom - och det har gått så jävla bra!
Vi har vart där varje dag hela veckan och i fredags lämnade jag honom där själv i en halvtimme. Jag och Eddie gick en sväng runt centrum och frös händerna av oss. (Efter 2 månader med konstant minus har jag fortfarande inte lärt mej att man måste ha vantar.)
På måndag ska Hugo vara själv på dagis i två hela timmar. Undrar vem det kommer att vara värst för?! :)

Annat som är värt att notera denna veckan är:

Eddie har hittat sina fötter och vänt sej från rygg till mage.
Han är världens gladaste fis på dagarna , men världens gnällmonster hela kvällarna.

Och jag! Jag har minskat med 3 centimeter runt midjan.

Ikväll kommer Kinn hit på räkmys!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0