Kinnen-dag!

Dem sover! Klockan är halv nio, och dem sover! Huur jävla grym är inte jag?!

Idag har Kinnen vart här. Det var supermys och supertrevligt. Man kan tro att jag är kär i Kinn. Och ja, hade jag vart kille så hade jag bannemej vart det! Hon är bäst. På allt. Jag längtar som en tok efter hennes bäbis!

Annars har vi inte fått gjort mycket. Handlat och shoppat lite på Kungsmässan. Tvättat och städat lite.
Nu sitter jag i soffan och har redan tagit kvällen. Anders är på möte med jobbet.

Imorgon ska vi hem till Sanna och Stina. Jag och Sanna delade rum på Bb. Det skiljer bara några timmar på våra småttingar. 
Ni måste tro att jag bytte nummer med hela Bb när jag låg där! Men jag bytte faktiskt bara med Charlott, som fick Ruben. 
Sanna hittade jag på fejjan igen och Mikaela, med Alexander, hörde av sej genom bloggen. Men visst är det kul när man har fått barn samma dag! :) 

 
Jannike! Hugo var 90,5 centimeter lång och vägde 13060 gram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0