50 frågor.

Lär känna mig bättre med hjälp av 50 frågor:

1.       Tre namn jag lyssnar till: Snygging, Fia och Mamma :)

2.       Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag aldrig ger mej utan ser till att jag får det jag vill ha!

3.       Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag aldrig ger mej utan ser till att jag får det jag vill ha.

4.       Detta är jag rädd för: Livrädd för att mista någon jag älskar.

5.       Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, kärlek och beröm :)

6.       Tre saker jag absolut inte kan göra: Erkänna att jag har fel. Äta rester. Sova naken.

7.       Detta tycker jag om att göra: Pussa på mina barn, fika med mina nära, pyssla i mitt hem. 

8.       Detta vill jag göra just nu: Gå och lägga mej och få sova enda tills jag vaknar imorgon. Utan att bli väckt!

9.       Bästa känslan:  Hehe, jadu :)

10.    Värsta känslan: Besvikelse tror jag.

11.    Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Samma dåliga och råa humor som jag! Omtänksam och snäll. Man måste vara snäll.  

12.    Är jag kär just nu: Jajamän!

13.    Jag vill gifta mig: Jaa.

14.    Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Det är mycket! Se mina barn bli stora, skaffa familj och bli lyckliga. Göra karriär inom något jag brinner för. Äga en audi q7.

15.    Min käraste ägodel: Älskar mitt halsband jag fick när Hugo föddes.

16.    Något jag vill ha i present: Ett nytt och större kök!

17.    Detta har jag på mig just nu: Jeans och munktröja - vad annars? :)

18.    Favoritkläder: Mysisar.

19.    Favoritdjur: ?? 

20.    Följande musikstilar tilltalar mig mest: Har ingen speciell stil. Gillar låtar med texter som berör.

21.    Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Heavens is a place nearby, Detta blir min död, Var ligger landet där man böjer bananerna :)

22.    Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste var syslöjd helt klart! Svenska var okej. Tråkigaste var resten. Historia och religion var ju döden. Gympa var hemskt och bild var urtråkigt.

23.    Stjärntecken: Oxe. Nehä?

24.    En bok jag gillar: Saltön. Viveca Lärn.

25.    En film jag gillar: Smala Sussie. Så sjuk.

26.    TV-program jag gillar: Familjen Annorlunda, Äntligen Hemma, Bygglov, Ullared, Sveriges Mästerkock, Halv Åtta Hos Mej. Fan vilken tv-tönt jag är.

27.    Favoritdoft: Nybakat. Mm. Och doften av nytvättade lakan som torkat utomhus en sommardag.

28.    Detta äter jag gärna: Godis! Kyckling. Tacos. Vanlig hederlig husmanskost.

29.    Dricker helst: Pepsi Max och rödvin. Inte ihop dock.

30.    Favoritgodis: Choklad.

31.    Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand.

32.    Färgen på mina ögon: Blå.

33.    Min längd: 162 cm.

34.    Jag tror på: Spöken.

35.    Jag spelar: Dum ibland.

36.    Person jag beundrar: Kinnen :)

37.    Så här bor jag: Med min familj i hus på landet.

38.    Antal döda krukväxter i hemmet: 3. 

39.    Det här tänder mig: Muskler och självsäkerhet.

40.    Det här gör mig avtänd: Osäkerhet. 

41.    Favoritfärg: Turkost och vitt.

42.    Favoritcitat: "Kan själv!" 

43.    En hemlighet jag vet: Tomten finns inte.. 

44.    Den bästa present jag fått: Mina barn.

45.    Senast köpta skiva: Nån skiva med barnlåtar till Hugo. 

46.    Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Håret?

47.    Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Magen..  

48.    Udda förmåga/egenskap: Haha. Säg ni!

49.    Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fluga. En mycket ettrig och nyfiken fluga!

50.    Två personer jag vill ska göra detta test: Jannike och Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0