Tvåårskoll och eftermiddagsfika.

Bägge barnen var godkända på tvåårskollen respektive femmånaderskollen :) Diddi väger kanske lite, lite förlite. Men han äter ju som han ska och mer därtill, så vi konstaterade att han är en lång och smal en. Jag var ju också yttepytteliten när jag var liten, så bvcdamen skyllde på det :)
 
I eftermiddag har min mamma, min mormor och min morfar vart här och ätit varma mackor och temlor.
Jag har fixat lite i brödernas sovrum och börjar få riktig ordning där :) Men det hade vart kul att få dit sängen så jag kan fixa klart där. Hugge sover förresten! Bra med dagis!

Nu ska jag duscha och gå och lägga mej. Imorgon kommer bästaste, finaste Kinnen hit. Myyyys!

Kommentarer
Postat av: jannike

Hur stor va Hugo då? nyfkna jag:)

2011-02-03 @ 12:34:46
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0