Tisdag förmiddag.

Jag trodde inte att det hade blåst så mycket här inatt - men när jag pratade med grannen så tittade han på mej som om jag var en idiot när jag sa att vi klarat oss bra från blåsten.. Ha.

Det är underbart väder idag! Jag borde vara ute och gå och ge min yngsta son lite frisk luft. Istället sitter jag i soffan med en dator i knät och surar över att det inte är något Hem Till Gården idag. Yngsta sonen ligger bredvid och ser inte ut att lida alltförmycket. Men han ska få komma ut - jag lovar.

Imorses lämnade vi Huggemannen på dagis. Och vet ni?! Han grät inte! Han grät inte! Gustav kom och mötte honom i dörren och skrattade åt Hugges napp. Hugge skrattade tillbaks och dom började leka. Underbart i mammaögon!
Efter for jag och Eddisen och handlade. Och pratade med Kungsbackas alla pensionärer :) Tänk vad hemskt att vara ensam.
Nu har vi packat in och jag har ätit pannkakor, Eddie ska strax få gröt sen ska han ut i solen.

Vet ni? Det är härligt med sol. Man blir så glad, så lycklig. Ja, nästan lite kär.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0