Tisdag eftermiddag :)

Eddisen har stått på altanen och sovit. Eller ja, legat i vagnen som stått på altanen. Undertiden har jag fått röjt jävlarimej! Här går det undan! Så mycket roligare det är att städa när dörren står på vid gavel och solen skiner in!

Och så har jag äntligen fått slängt in ena sofföverdraget i tvättmaskinen. Men en tvätt räckte visst inte. Så det fick åka in en gång till - med dubbla skopor Vanish! Vårstädning på G! 
Och mitt under städningen ringde en gammal, mycket saknad, kompis. Så jävla roligt att höra av honom. Tyvärr var han mest ledsen och fundersam, men ändå. Det var kul som sjutton!

Nu ska jag rota fram dammsugarn och sen hämta hem Huggemannen. Hejochhå!

Kommentarer
Postat av: Rayankaroline

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-05-17 @ 09:44:35
URL: http://rayankaroline.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0