Städdag!

Fasen vad duktig jag har vart idag!
Har städat och städat och städat! Känns riktigt skönt att gå och lägga sej ikväll.
Så mycket mer har jag inte gjort. Hugo har som sagt vart på dagis hela dagen. Trodde han skulle slockna tidigt, men inte då. Han somnade för en stund sen i soffan.
Eddisen har ju som sagt haft feber, vart en aning gnällig men nu ligger han i sin vagga och sover.
Och Anders är fortfarande helt kass. Han har legat i soffan och ropat efter tabletter och vatten hela dagen. Stackarn.

Ikväll skulle jag egentligen vart på Me&I-party hos Emma. Men jag orkade inte dra med mej båda barnen och Anders orkade inte ha ett, så det blev till att stanna hemma. Tänk vad pengar jag sparade nu :)

Jaa.. Imorgon ska vi till Mickan och Vincent och Abbe. Tror jag :) Om Mickan svarar någongång :)

Nu blir det snart natten här. Jag är riktigt toktrött. Det tar på krafterna att ha en sjuk sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0