Sjukstugan i Stallakärr!

Sådär ja. Snart 12 timmar av 168 avklarade :)
Funkar ju finfint. Fast the utan socker kan ju kvitta. The utan socker är inte gott.
Får börja dricka kaffe till frukost också.

Annars då?
Eddie är den största gnällfisen som går i ett par skor, tänkte jag skriva och skrev, men insåg sen att det inte riktigt stämmer, då han inte ens äger några skor. (Men jävlar var jag längtar tills han kan ha Hugges gamla adidasskor, dem är fräcka dem!) Eddie är den största gnällfisen i världen! 
Hugo är mest bara febrig och mysig och gosig.
Anders har åkt på influensan - IGEN!!
Jag vågar inte ens känna efter hur jag mår! Jag frös som en gris inatt - men några panodil och extra sockar på det, så!
Till sommarn kanske jag har tid att vara sjuk :)

Idag kommer mamma och moster hit! Så skönt att träffa några som är FRISKA!

Kommentarer
Postat av: Emma

Använd honung i the! Eller ska du ta bort allt som är sött!

2011-02-28 @ 13:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0