Sängbabbel!

Jag tror jag har glömt nämna hur vi gjorde med Hugos säng-problem. Eller ja, mitt. Hugo har väl egentligen inga större problem med nåt.
Han fick gästsängen. Mest för att jag hade bestämt att han skulle börja sova i sin säng, typ NU. Så nu står det en 1,o5 i hans rum. Och tre kvällar i rad nu, så har han somnat i den. Vi har läst en bok (en kväll blev det fem), myst en stund och inom en timme sover han. Funkar finfint! På natten vaknar han ju såklart. Första natten hämtade jag honom i vardagsrummet, lite lätt vilsen. Andra natten hörde jag när han gick ur sängen och kom in till oss. Inatt vaknade jag av att han låg bredvid mej, och undrade vad sjutton Eddie gjorde i våran säng. :)
Idag är Huggemannen dålig. Han har hostat massor inatt och yrat en del. Jag vaknade imorses av att han trillade ur sängen. Stackars liten.
Egentligen skulle vi vart och badat med Linda och barnen idag - men vi hoppar det pga hostan. Istället blir det en promenad i solen. 

Efter lunch kommer Kinnen hit! Åååå!

Jobbigt det är att vakna när solen skiner och fåglarna kvittrar förresten. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt o höra att det funkar! Hilma ska få stor säng till helgen :)

2011-02-09 @ 09:57:29
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0