Mickan-dag!

Idag har jag och Bröderna Bus vart hos fina Mickan och hennes fina, fina grabbar. Vi har käkat massa god renskavs(?)paj och chokladkaka. (Verkligen inte dåligt att hinna med det med en liten på armen och en 1-åring runt benen!!) Och så har vi pratat och vält ut tulpanvasen på bordet och skällt på bråkiga barn och drömt om sommaren.
Dem bodde jättefint och idag igen har jag drömt mej bort och önskat mej ett äldre, charmigare hus. Jag gillar vårt - javisst. Men äldre hus är äldre hus och dem är finare och mysigare och charmigare. Såärdet!


Påvägen hem blev jag toktrött. Som om någon slått mej med en hammare i huvudet. Och när jag kom hem skulle jag bara lägga mej och blunda lite. Och toksomna. Vaknade en timme senare. Och var sådär ni vet, helt väck, och ännu tröttare och huvudet tungt som bly.
Jag hoppas verkligen inte att det är min tur att få influensaskiten nu! Jag ska ju på Rockfest på lördag ju!!  

Kommentarer
Postat av: Fia - bloggägarn.

Slått?! Är det jag som har skrivit slått? Herregud. Var ska detta sluta?

2011-02-17 @ 08:26:22
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/
Postat av: Mickan

Det var så kul att ni kom =) Det får göras om SNART! Och slått? vad heter det då =P haha. Hoppas du hittar den som slagit/slog dej i huvudet! kram!

2011-02-18 @ 08:22:19
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0