Kväll och vin.

Det var ju nu jag skulle skriva om min nya kärlek. Mia. Men vet ni?
Jag har druckit alldeles för mycket vin för det. Det skulle bara bli massa babbel och drummel och ointressant vetande, så jag gör det en annan dag.
 Vad är skillnaden mot när jag inte druckit vin, undrar ni då. Och ja. Det undrar jag också.
Det är nog bara så att jag just nu inte orkar.
Helt seriöst, så kan jag nog meddela folket att jag aldrig, aldrig vart såhär slut i hela mitt tjugofemåriga liv. Jag tror jag har sovit i snitt 3 timmar varje natt denna veckan. Tre timmar, det blir man inte direkt utvilad på. 

Så nu blir det ett glas till - sen blir det sängen.
Tanken var att vi skulle åkt på mc-mässa i Borås imån, men nu blir det hemmamys med sjuka småttingar.
Skööööööönt - om ni frågar mej.

Förresten så pratade jag med Magdalena Graaf idag - orättvist tyckte Anders :)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ursh va jobbigt de är när dom inte sover! Man blir helt Beng i huvudet. Sov i gästrummet, eller är de Hugos rum nu? Ja sov där någon natt så Anders får ta barnen. Krrrram

2011-02-27 @ 07:21:44
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0