Jag lever!

Fyyy! Vad dålig jag vart på att uppdatera det sista.
Jag borde nästan skämmas va?

Igår var vi hos min mormor och morfar nästan hela dagen. Det är så mysigt där! Jag blir kär i stället varje gång jag vart där!
 Hade det inte legat så himla långt bort (himla långt bort från vadå kan man undra, ne, jag vet faktiskt inte det. Kungsbacka kanske? Vad jag nu ska göra i Kungsbacka i tid och otid?) så hade jag nog vart en spekulant till att ta över det någon gång i framtiden.
Hoppas iallafall innerligt att det blir någon utav oss som gör det!

Idag är det tisdag. Huggemannen är på dagis. Eddie går runt i sin gåstol och tjuter. Gårdagens datum är det jag kommer skriva in i Eddies bok under "Första gånge jag satt själv". Stora killen nu ju!

Idag ska jag kolla på jobb. Kolla om dem trivs med mej och jag med dem.
Ska bli kul! Och jag börjar bli nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0