Ingen jävla säng.

Vad trött jag blir på mej själv ibland!

Åkte till Ikea nu i eftermiddags. Med släpkärra och allt.
Hittar min malm-säng i 9o. Bredvid står Hemnes i 9o. Anders frågar om vi inte ska ha den istället. Nee. Eller jo. Eller nej. Eller vad fan. Jo! Vi tar den. Eller nej. Nej.
Anders vill promt ha Hemnes.
Jag Malm.
Jag vinner och går och frågar var den vita malm står och vilka madrasser man ska ha till en tvååring.
Får reda på att den är slut. Vad fan. I veckan fanns det hur många som helst när jag kolla lagerstatusen. Suck. Jaja, vi tar väl Hemnes då när vi ändå är där. Den är himla fin, bara inte den jag hade tänkt.
Bestämmer Hemnes och vilka madrasser vi ska ha.
Sen fikar vi, och jag börjar tveka. Hemnes passar inte riktigt med stilen jag tänkt. Men så tänker jag att jag får tänka om. Hemnes blir bra. Jag vill ju greja idag!
Vi går ner och och plockar åt oss säng-paketen. Och när vi kommer till madrasserna - så är dem också slut!
Då tröttnade jag och vi sket i sängen. Så nej, det blev varesej Malm eller Hemnes, och ingen jävla madrass heller. 

Ååå! Jag som ville grejat! Denna jävla säng alltså.

Nu blir det snart natten här. Sååå trött jag är!

Kommentarer
Postat av: Henke Mattsson

Så tråkigt, hoppas på bättre lycka nästa gång.

2011-02-04 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0