Idag

Idag skulle jag och Eddisen vart och hälsat på Emelie och Daniella. Men Eddisen fick feber tidigt i morses. Jag hoppas innerligt att det beror på sprutorna som han fick igår och att han inte är "sjuk på riktigt"..
Vet ni? Han skrek inte ens igår när dem stack honom.. Knappt ett ljud. Men så är han ju rödhårig också :)

Hugo är på dagis. Idag hann jag inte ens få av honom skorna innan han vinkade och sa hejjå. Känns bra!
Idag ska han vara där enda till halv fem. Men skulle jag sakna honom för mycket så kan det ju hända att han blir hämtad tidigare :)

Anders är fortfarande dålig. Han ligger på soffan med tre täcken. Faktiskt jättesynd om honom :( Jag har vart uppe och kollat till honom flera gånger inatt :) Usch, jag gillar inte feber.

Nu blir det frukost!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0