Godmorgon världen, vilken underbar dag!

Nu har vi lämnat Huggemannen på dagis. Skööönt, om man får säga så?
Jag och Hugo har INTE vart vänner inatt. Hugo sover ju, som ni vet, i våran säng, och eftersom Eddie ligger i vaggan bredvid och äter stup i ett, så ska ju självklart Hugo också göra det.
tre gånger han han väckt mej inatt, pekat på flaskan, sagt "slut" och sen pekat ut mot köket. Vilket betyder "Morsan! Gå ut och gör välling till mej NUUU!"
Så, ja, tre gånger + två gånger har jag stått i köket inatt och gjort välling respektive ersättning. UNDERBART!!
Och ja, självklart skulle jag kunna ta diskutionen med honom och inte ge honom någon välling. Men då är jag så jävla rädd för att han ska börja skrika och väcka Eddisen. Och inatt behövde Eddisen verkligen få sova! Han har fortfarande feber och har blivit jättesnorig. Stackars Skrutten.

Imorses gick Hugo upp före mej. Efter en stund kom han in och visade att han hittat en blå tuschpenna. Hugo älskar att måla!
Sen gick han med tuschpennan. Och vet ni?
Jag orkade inte ens bry mej. Jag tänkte - Jaja, han får kladda ner hela huset. Jag fixar det sen. Bara. Jag. Får. Sova.
Är man trött då? :)


Nu ska jag och Eddie bara vara hemma och mysa, fram till klockan 16. Då ska jag hämta den Stora Skrutten. Sen blir det ett välbehövligt besök hos frisören! Och efter det! Då ska jag träffa Kinnen! Ååå!

Det var väl allt från mej såhär långt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0