Godmorgon söndag!

Idag är hela familjen sjuk.
Hugo är mycket, mycket piggare. Men fortfarande varm och hängig.
Eddies näsa rinner konstant och han har hostat sej igenom hela natten.
Anders har ont i hela kroppen.
Och jag har ont i halsen, suger Bafucin och har ont överallt - men det beror nog mest på att jag bar massa bord och tunga saker framochtillbaks igår :) Fatta att man kan vara så otränad som jag är - så jävla sorgligt!

Så idag ska vi ha en riktig soffsöndag! Inte göra någonting. Det behövs ibland.

Igår hade jag besöksrekord :) Välkomna alla nya - hoppas ni är här för att stanna! :)

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Åh..hoppas ni mår bättre i morgon så jag kan komma!!

2011-02-27 @ 13:55:25
Postat av: Fia - bloggägarn.

Ja, det hoppas verkligen jag också!

2011-02-27 @ 16:07:36
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0