Första delen av fredag.

Idag har vi haft en superhärlig dag hos Sanna och Stina, och Ebba och Alice! Dem bodde i ett jättemysigt och verkligen hemtrevligt hus på en jättefin gård i Varberg. Åå, ibland vill jag verkligen också ha ett äldre hus. Dem är så mycket mer personliga och mysiga. Roligare lösningar och mer förvaringsmöjligheter. Men men :)
Vi blev bjudna på hemmalagad fika och tokgod kycklinglunch. Nu är jag sååå inspirerad till att baka, baka, baka!
Timmarna bara flög iväg, vips så var klockan nästan fyra! Hugo hade ett litet bryt strax efter lunch, men somnade i mitt knä och sov gott i deras soffa, så vi kunde babbla en stund till! :) Man har mycket att prata om, när man knappt har träffats förr.
Hoppas verkligen att vi ses snart igen!

Nu är vi hemkomna och jag hade mest av allt bara velat slappa i soffan. Men planen är ju att åka till Ikea och köpa säng. Vi får se vilket humör min sambo är på när han kommer hem. Tror han får avgöra hur eftermiddagen blir.

Näpp, Eddisen kallas!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det var verkligen super trevligt! Tack för att ni kom.

Ses snart igen

Kram

2011-02-04 @ 16:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0