Dag 1.

Idag är det första februari. Snart är det mars och snart april och innan vi vet ordet av så är det VÅR!! Underbart!

Inatt har jag sovit typ o timmar. Ungjävlarna Mina underbaringar har löst av varandra i princip hela natten. Jag fullkomligt älskar sådana nätter! Jag fattar inte hur mycket en fyramånaders bäbis kan äta på en natt?! Igår åt han tokmycket gröt vid 21. Vid 22 skulle han ha en hel flaska blask. Jag menar, sådär jättestor är ju inte hans lilla mage? Var gör han av allt?
Jaja. Huvudsaken är ju att han mår bra - och det tycks han göra!

Tisdag idag. Anders är pappaledig - men just nu på gymmet. Hur gick det till?
Jag ska äta frulle med Hugge, duscha och vänta på mamma. Sen drar vi till det gula varuhuset. Där ska det shoppas månitro!

Och vet ni, vet ni, vet ni?
När jag hade mitt Me&I-party här, så sålde hon ju så himla bra. När jag skulle välja vad jag ville ha för Värdinnegåva, så stod jag och tvekade mellan några kronor i rabatt och en sjal. Jag valde några kronor i rabatt. Idag fick jag ett mail av bästaste Marianne (säljarn alltså) att hon fick lägga på en extra gåva för att hon fick sålt så bra och jag hade engagerat mej så mycket i att få hit folk. Så jag fick sjalen också. Lyckligaste jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0