Dag 1.

Massa shopping blev det.
Och jag har redan hunnit med att byta gardinerna i lekrummet både en och två gånger. Först till dem gröna öljettgardinerna, sen till dem turkosa panellängderna - som egentligen var tänkta som vårgardiner i vardagsrummet.
Dem passade visst bättre där - så nu tror jag bestämt att jag får åka och lämna tillbaks dem gröna. Eller så spar jag dem - ifall att jag skulle få för mej att ha grönt i vardagsrummet. Vilket jag har svårt att tro - men om!
Och så har expedithyllan från Hugges sovrum åkt ut i lekrummet, så nu väntar sovrummet på en ny Huggesäng och alla leksaker bor nu där dem ska bo - i lekrummet, det säger ju sej själv :)

Nu blir det natten här, jag har huvudvärk - igen!

Imorgon blir det dagis för storskrutten, bvc för bägge skruttarna och sen blir det mamma-mormor-gammelmormors-fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0