<3

Den 18 varje månad kommer alltid att kännas i magen.
Den 18 är ett datum jag numer skulle vilja ta bort från almanackan för alltid.

Idag är det 3 månader sen som vår efterlängtade, älskade Amadeus valde att komma, för att snart lämna oss igen.
För 3 månader sen fick jag skåda den vackraste av änglar.
Jag fick hålla, klappa & pussa på den sötaste, underbaraste lilla grabb.
Med sina stora, runda kinder, sötaste potatisnäsan någonsin & världens gulligaste öron.
Jag fick träffa en mamma & en pappa, vars hjärtan precis börjat blöda.
Som blöder & blöder & blöder, som aldrig någonsin kommer att bli riktigt, riktigt hela igen.

& det gör så ont.

Att se någon man tycker så himla mycket om.
Att se min Kinn, som är den finaste, bästa & underbaraste av vänner, få uppleva den värsta av mardrömmar..
Det är en mardröm bara i sej.

Om jag saknar honom så det gör ont.
Om jag tänker på honom varenda kväll innan jag somnar.
Om jag undrar hur han hade sett ut nu.
Om jag undrar hur hans joller hade låtit.

Hur mycket saknar inte då hans mamma honom?
Hur mycket tänker inte då hans pappa på honom?
Hur mycket undrar då inte dem?


Dem säger att det blir lättare med tiden. Men jag håller inte med.


Kommentarer
Postat av: lillfaster

jag håller inte heller med.

2011-08-18 @ 15:42:41
Postat av: carroK

Så oerhört tungt d måste vara! Men fint skrivet. Många kramar!

2011-08-18 @ 16:09:53
Postat av: P

En vän till mig misste sitt barn i magen följer hennes blogg läs den mycket fin från Evelina blev en ängel tills hon fick en lillebror hennes mamma Josefin skrivet om tankar mm. Beklagar för att din vän har mist sin stjärna!!! P

2011-08-22 @ 21:35:56
Postat av: Camilla

Att tiden skulle läka alla sår är tyvärr lögn!!

Skönt för Kinn att ha en så fin vän som dig!! När sånt hemskt och fruktansvärt händer är vännerna viktigare än någonsin!! <3

2011-08-24 @ 12:35:08
Postat av: Kinnen

Du är underbar min älskade Fia, det hoppas jag att du vet! Det är sådana som dig som gör att vi kan leva vidare... Jag älskar dig!

2011-08-30 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0