Shoppingtisdag!

I morses lämnade vi Storebror på dagis, efter 5 veckors "sommar"lov.
Hade räknat stort med massa gråt & salta tårar.
Men vi hann knappt komma innanför dörrarna innan Hugo vände sej mot oss & sa "Hejjå mamma, hejjå Eddie!". Sen fick både jag & Lillebror puss & kram & sen såg vi inte honom mer.
Kvar i hallen stod jag. Helt tom.
Det går för fort!
Han är för stor!
Snälla Någon, stanna tiden!

Jag & Eddie for till Willys & handlade käk. 
Som vanligt blev vi stannade både en & två gånger. Vad heter han? Hur gammal är han? OJ! Vad rödhårig han är! 
En dam som var nyss fyllda 8o, änka. Stora barnbarn, men väntade på barnbarnsbarn. 
Vi pratade en stund. När vi sa hejdå önskade hon oss "ett långt & friskt liv".
Fint sagt.

Vi kollade en sväng på ny bilbarnstol till Eddie också, Ja, inte på Willys då :)
En hel djungel!
Hittade iallafall en sittvagn som nog blir inhandlad inom kort också.
Jag älskar min dubbelvagn, massor!
Men den är onödigt stor när man bara har med sej ett barn.
Ska bara lägga fram det snyggt härhemma också! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0