Lite onsdagsmorgonbabbel :)

Pjuh!!
En sån jävla morgon!
Ungarna har gapar & gnällt & bråkat.
& jag har skällt & skällt & skällt.
Fråga mej inte på vem, för ingen har lyssnat!
Men nu har vi iallafall lyckats få i oss lite frukost & barnen är äntligen påklädda!
Jag ska strax fixa till mej, sen åker vi neråt till Malin, Hilma "Hemmla" & Ida "Ida Bääbis".
Där ska vi träffas alla tjejorna med alla våra barn, 4 tjejor & 7 barn - inte illa pinkat va?! :)
Vill inte tänka på hur denna dagen hade blivit om vi inte hade haft planer idag!

Igårkväll var jag med Johanna på, hm, MaryKay-"möte"? (Vad säger man Johanna?)
Fick provat lite produkter, några visste jag sen innan & några var nya. För mej.
Alltså, det märket är verkligen helt grymt!
Skulle kunna tänka mej att köpa allt! 
Men sen vet jag ju med mej att jag inte kommer ha ro & ork att använda allt innan läggdags.
Borsta tänderna i 2 minuter innan sängen är det som är alldeles lagom för mej!
Men en dag kanske! :)

Innan jag somnade igårkväll låg jag & funderade på min dröm.
Vad underbart det hade vart! Jag känner att jag måste ta tag i dethär nu!!

En trevlig onsdag önskar jag er! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0