Känns bra bara :)

Jag har mått sådär oförskämt bra dem senaste dagarna.
Känns som att allting bara faller på plats & livet är sådär härligt fantastiskt!

Jag är stolt & nöjd & glad över att jag har jobbat så mycket i sommar.
Känns skönt att ha bidragit med lite extrapengar & det har vart jätteroligt att komma ut & träffa folk & ha lite vuxentid.
Men nu går vi mot hösten & det finns inte lika mycket att göra, & det ska bli så skönt & roligt att få vara hemma på heltid igen!
Jag behövde verkligen dethär.

Hugo går på dagis igen. Det behöver han verkligen! Han är som en solstråle både när jag hämtar honom & lämnar honom.
Han sover som en däckad säl hela nätterna & vaknar pigg & glad varje morgon.
Jag märker att Eddie njuter lite extra av att ha sin mamma för sej själv när inte Hugo är hemma.
Han varken sover eller äter som han ska dock, men mår bra ändå.
Han har ju äntligen lärt sej GÅ!
Anders jobbar & sliter på sitt nya jobb.
Hann är ju numera delägare i en annan bilverkstad (BMVerkstad) & jobbar ungefär dygnet runt.
Men han älskart & det känns skönt & bra att han gör det får våran skull.
Jag är inte längre stressad över min mammaledighet utan njuter av att vara hemmamamma.
Det känns underbart!

Bara så ni vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0