Bra gårdag!

Hej!

Igår var en såndär superdupermegadunderbra dag!

Dagen började i&försej med ett besök på Vårdcentralen då Hugos oidentifierade stick blivit enormt!
Men det var visst ingen fara på taket utan skulle bara behandlas med lite hydrokortisonsalva.
Idag är det om möjligt ännu större, men dem sa att det kunde bli så & att det borde börja gå ner imån.

Värdelös bild ser jag - men ni ser ju lite iallafall..
 

Efter lunch for vi på PoolParty & FiltHäng hos Carolina & Viggo!
Supermysigt!
Ska jag nog allt ta efter någon dag! :)



& på kvällen åkte vi till Skårs Gård på Pannkaksfrossa!

Tror ni vi var helt slut när vi var hemma vid halv tio?
Eddie har vaknat en gång inatt (mot vanligtvis 3-4) & sov till halv tio. Hugo & jag har haft morgonmys i flera timmar i sängen & kollat 2 gånger på Thomas & Vännerna, som är den stoooora favoriten nu.

Idag ska vi bara vara hemma.
Jag har en känsla av att barnen behöver varva ner efter denna intensiva vecka & jag själv ska ladda inför några timmar jobb ikväll & ett långpass bröllop imån. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Men herregud det e ju ENORMT!

2011-08-06 @ 22:39:33
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0